پیش نمایش شو و پخش زنده ماندی نایت راو 8 سپتامبر 2014

فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون

به بزرگترین فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون خوش آمدید

امیدوارم که از سایت ما راضی باشید


skinfa مستر دیزاین

کاربر مهمان ، خوش آمديد! طراح قالب : Master-Designer.ir تاریخ:

دسته بندی

راو RAW

اسمکدان SMACK DOWN

مین اونت MAIN EVENT


بیوگرافی ها

بیوگرافی شیمس

بیوگرافی رندی اورتون

 

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

» پیش نمایش شو ماندی نایت راو به تاریخ 8 سپتامبر 2014 :

اتفاقاتی که در شو راو رخ خـواهند افتاد :

1. انتقام افعی :

همانطور که در شو راو هفته ی پیش اعلام شد , در ماندی نایت راو این هفته شاهد مسابقه دوباره رومن رینز و رندی اورتون به عنوان ریمچ سامراسلم 2014 هستیم . رندی اورتون که تمام موفقیت و برتری رومن رو در شانس وی دیده بود , هرجا که حرف از شکست مفتزحانه ی وی می شد , کاملا حق به جناب حرف میزد و پیروزی رومن رینز رو " هیچ " تلقی می کرد . در راو هفته ی گذشته تریپل اچ دومین مسابقه این دو را برای این هفته در راو ترتیب داد و کمتر از 10 ساعت دیگر شاهد دومین رو در رویی افعی دبلیو دبلیو ای و برقرار کننده عدالت در کمپانی خواهیم بود . 


2. معمای فـولادی :

در شو های راو و اسمکدان هفته ی گذشته , علاوه بر مسابقه دیدنی رندی اورتون و رومن رینز , یک مسابقه حساس و جذاب دیگر هم برای این شو به ثبت رسید . سر انجام پس از سه مسابقه دیدنی در پی پر ویو های : پی بک , بتل گراند و سامراسلم که دو پیروزی برای جریکو و یک پیروزی برای بری وایت را به همراه داشت , همکنون و شاید در آخرین رو در رویی این دو کشتی گیر در ماندی نایت راو این هفته , شاهد جدال Y2J و رهبر خانواده وایت در قفس فولادی استیل کیج خواهیم بود . این مسابقه دیدنی میتواند پایان داستان درگیری جریکو و وایت باشید که کمتر از 10 ساعت دیگر شاهد برگزاری اون خواهیم بود .


3. ترس و حراس روسف از هنری :

پس از نمایش قدرت و ابهت های چند هفته ی اخیر مارک هنری , دست و پای دو روسی متکبر دبلیو دبلیو ای یعنی روسف و لانا تا حدودی جمع تر از قبل شده است , و مردم سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا به این نتجیه رسیده اند که : قوی ترین مرد جهانِ رستلینگ , تنها شخصیست که میتواند جلوی این دو بایستد . هنری تا کنون عالی ظاهر شده و این قول را هم داده که در نایت آف چمپیونز برای همیشه روسف رو در " محفظه درد " حبس کند . حال باید دید تدبیر روسف برای شو راو این هفته چیست , آیا سکوت میکند یا باید منتظر عکس العمل غیر منتظره ای از اون باشیم .


4. نتیجه گیری نهایی جری اسپرینگر از خواهران بلا :

پس از چند هفته ی پشت سرهم که کل دنیا شاهد یکی دیگر از فروپاشی های خانوادگی که مسببش دبلیو دبلیو ای بود , مثل همیشه پای روانشناس مشهور و پرتوان آمریکایی , جری اسپرینگر در راو این هفته پیدا شد و هفته ی پیش حضور در راو این هفته رسما اعلام شد . جری اسپرینگر در راو این هفته پس از صحبت و مصاحبت با خواهران دوقلو بلا , نتیجه گیری نهایی از رابطه ی این دو خواهد کرد و در واقع , مقصری در این ماجرا پیدا می کند .


5. فشار , وفاداری , " رهـــایی " :

پیش بردن , وفاداری و احترام . شعاری که جان سینا رو همیشه تو دردسر انداخته ولی با منطق و پشت کاری که سینا تا کنون داشته , هرگز از حرفش رو بر نگردونده و نشون داده که فقط یک شعار برای جلب توجه نیست و این خوده خوده جان سیناست . جان سینا که بعد از شکست درمقابل براک لزنار از همه نظر معاخزه شد , در دو هفته ی اخیر نمایشی بی نظیر رو به نمایش گذاشت که اکثر تماشاچیان رو یاد جان سینا 2005 تا 2008 انداخت که حرف اول رو در تمامی زمینه ها میزد . جان نشان داد که واقعا لیاقت مسابقه دوباره درمقابل براک لزنار را در نایت آف چمپیونز را دارد و برای تریپل اچِ مخالف جای هیچ بهانه ای باقی نزاشت . و اکنون , در راو این هفته هم میتواند رسما کار رو تمام کند و خودش رو یک بار دیگه به تمام کسانی که از وی نا امید شده بودند ثابت کند و از کمند اتهامات و متلک های تمام اطرافیانش رهـــــا شود . 


پــــخش زنـــده شــو راو : 

کاربران محترم وبلاگ هواداران شیمس و رندی اورتن(اولین وب هوادارای در ایران) که خواهان تماشای زنده شو ماندی نایت راو این هفته هستند از ساعت 4:30 بامداد میتوانند از این لـینک برای مشاهده زنده ی شو استفاده کنند .

 



نمایش اطلاعات این پست

ارسال در : دو شنبه 17 شهريور 1393 ساعت 19:36
نویسنده : امین
مطالب مرتبط

نظرات این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات






عضويت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






لینک دوستان

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هواداران شیمس و رندی اورتون و آدرس sheamusrko.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امار سایت

آمار مطالب آمار مطالب

کل مطالب کل مطالب : 96

کل نظرات کل نظرات : 4


آمار کاربران آمار کاربران

افراد آنلاین افراد آنلاین : 1

تعداد اعضا تعداد اعضا : 0


آمار بازدید آمار بازدید

بازدید امروز بازدید امروز : 4

بازدید دیروز بازدید دیروز : 0

ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0

ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0

بازدید هفته بازدید هفته : 6

بازدید ماه بازدید ماه : 81

بازدید سال بازدید سال : 593

بازدید کلی بازدید کلی : 8478


قهرمانان فعلی
قهرمانان فعلی
تقویم پی پر ویو

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

رتبه در الکسا

Review www.temsara.ir on alexa.com SEO Reports for skinfa.com

جلوگیری از کپی کردن مطالب